قیمت کابینت

در این مطلب ابتدا به قیمت های کابینت ام دی اف و سپس به کاربرد های کابینت میپردازیم، سپس عوامل موثر در قیمت نهایی کابینت را شناسایی کرده تا در امر قیمت گیری کابینت ام دی اف یاری کننده شما باشد. در نهایت امر بهترین مرکزی برای فروش بهترین قیمت کابینت ام دی اف را به شما معرفی خواهیم کرد.

کابینت از آن دسته محصولاتی است که هم در دکوراسیون سنتی و هم در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول موجب شده است که قیمت کابینت هم بسیار مورد توجه مردم قرار گیرد. در این مطلب ابتدا به کاربرد های کابینت میپردازیم، سپس عوامل موثر در قیمت نهایی کابینت را شناسایی کرده تا در امر قیمت گیری کابینت ام دی اف یاری کننده شما باشد. در نهایت امر بهترین مرکزی برای فروش بهترین قیمت کابینت ام دی اف را به شما معرفی خواهیم کرد. پس از خواندن این مطلب قطعا شما می توانید با آگاهی بیشتری از قیمت کابینت نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همچنین شما میتوانید با تماس با مشاوره رایگان دریافت کنید.

میتوانید با مطالعه مقاله نحوه محاسبه متراژ کابینت روش دقیق محاسبه متراژ را مطالعه کنید

استفاده از کابینت آشپزخانه

کابینت به حدی مورد توجه است که قطعا نمی توان آن را از هیچ خانه ای حذف کرد. با اینکه گسترش تکنولوژی موجب شده است که بسیاری از کالا های موجود در خانه تغییر کند و یا جایگزین کالا های دیگری گردد، اما کابینت را می توان از آن محصولاتی دانست که پایه ثابت تمامی خانه ها از سالهای گذشته تا کنون دانست. این در عمل نشانه مفید واقع شدن این محصول در زندگی مردم است.

کابینت ها در طرح ها و جنس های مختلفی ساخته می شوند. در گذشته این محصول بیشتر از جنس فلزات ساخته می شد اما امروزه از جنس های دیگر مانند ام دی اف ساخته می شود. علت استفاده از این متریال هم کاملا مشخص است. ام دی اف به راحتی قابل نقش دهی و برش در ابعاد مشخص است. همچنین با بالارفتن قیمت فلزات در کشور و به صرفه بودن هزینه کابینت ام دی اف، استفاده از این محصول بسیار رونق گرفته است. زیبایی منحصر بفرد کابینت ام دی اف هم بسیار مورد توجه است. مجموعه این عوامل، استفاده از کابینت ام دی اف را به گزینه ای هوشمندانه در تمامی خانه های ایرانی تبدیل کرده است. هر چند که در ساخت کابینت از متریال دیگری مانند چوب و شیشه هم استفاده می شود اما کابینت های ام دی اف را می توان پرطرفدار ترین نوع این محصول دانست.

استفاده از کابینت موجب شده است که برای همه ی افراد مشتاق این محصول قیمت آن هم مهم باشد. باید توجه داشت که عوامل زیادی در قیمت کابینت تاثیرگذار است. ضمن اینکه برخی از این عوامل تاثیرگذاری بیشتر و برخی هم تاثیرگذاری کمتری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با عوامل تاثیرگذار در قیمت کابینت زمینی و دیواری آشنا کنیم.

استفاده از کابینت در آشپزخانه

3 نکته طلایی ای که باید قبل از خرید کابینت آشپزخانه به آن توجه کرد

برای خرید کابینت آشپزخانه در مرحله اول لازم است که در مورد انواع کابینت آشپزخانه، جنس، مزایا و معایب آن ها اطلاعاتی داشته باشیم تا بتوانیم یک انتخاب خوب داشته باشیم. به طور کلی کابینت ها به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم بندی می شوند. البته آن ها را می توان از نوع مدرن و یا کلاسیک هم به دو نوع تقسیم بندی کرد.

کابینت های چوبی خود به سه دسته ی کابینت مببران، هایگلاس و کابینت ام دی اف متفاوت است. قطعا تمامی آن ها به خاطر جس متفاوت، نوع ابزار به کار رفته ودلیل های دیگر قیمت متفاوتی دارند به عنوان مثال قیمت کابینت ام دی اف با قیمت کابینت ممبران متفاوت می باشد.  

بهرحال اگر هنوز برای خرید کابینت مورد نظر خود اقدام نکرده اید و یا تصمیمی در مورد آن نگرفته اید باید به یک سری مسائل و نکات توجه کنید تا به صورت آگاهانه نسبت به خرید کابینت آشپزخانه خود اقدام کنید و یک انتخاب خوب داشته باشید پس با ما همراه باشید تا 3 نکته طلایی را به شما بگوییم که قبل از خرید کابینت حتما باید به آن ها توجه کنید:

1. به سبک آشپزخانه ومتراژ آن دقت کنید.

  به عبارتی معماری و سبک آشپزخانه خود را بدانید و سپس برای آن یک سبک کابینت انتخاب کنید. در بسیاری از آشپزخانه ها که متراژ کوچکی دارند آشپزخانه سبک کلاسیک جوابگو نیست.

2. نوع رنگ

برای آشپزخانه های کوچک برای اینکه نور بهتر منعکس شود وبتواند فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهد خرید کابینت با رنگ های روشن و همچنین براق توصیه می شود هرچند که کابینت های تیره هم می توانند زیبا و جذاب باشند اما در کل به رنگ کابینتی که قصد خرید آن را دارید دقت کنید.

3. سبک کابینت

توجه داشته باشید که این نکته بسیار مهم است؛ اگر آشپرخانه شما مدرن می باشد پس باید سبک کابینت انتخابی شما مدرن باشد و اگر کلاسیک می باشد پس باید از کابینت هایی با سبک کلاسیک خریداری کنید.  هر چند که بعد از این مرحله که متوجه شدید باید برای آشپزخانه خود چه سبکی را انتخاب کنید، انتخاب زیر شاخه های هر کدام از این سبک ها سلیقه ای است اما باید بگویم که برای آشپزخانه های سبک مدرن کابینت های هایگلاس و ام دی اف بهترین می باشند و در سبک کلاسیک کابینت ممبران بهترین می باشد.

 

3 نکته طلایی ای که باید قبل از خرید کابینت آشپزخانه به آن توجه کرد

 

همه چیز در مورد قیمت کابینت آشپزخانه

در مورد قیمت کابینت آشپزخانه باید عرض کنم که قیمت با توجه به طرحی که کار شده، اینکه کابینت از چند لایه و چه لایه هایی تشکیل شده است، اینکه در پروسه تولید کابینت از چه ابزاری استفاده شده و اینکه نیاز به دستگاه برش سی ان سی (CNC) بوده است یا خیر. قیمت کابینت آشپزخانه بر اساس اتحادیه کابینت بر اساس طول و متراژ مدل کابینت مورد نظر محاسبه می شود.

نحوه حساب کردن کابینت بر اساس طولی واحد متر ( در ابعاد استاندارد) می باشد . ارتفاع استاندارد از کابینت زمینی با صفحه و پایه نود سانتی و عمق صفحه شصت سانتی متر می باشد . ارتفاع استاندارد کابینت دیواری هفتاد سانتی متر و عمق آن نیز سی سانتی متر میباشد. اگر بخواهیم سهم هر کدام از این کابینت ها را در قیمت بگوییم باید خدمتتون عرض کنم که شصد درصد از قیمت کل کابینت به کابینت زمینی و چهل درصد قیمت به کابینت دیواری مربوط می شود. طبق این اصولی که خدممتون عرض شد به طور صحیح و بر مبنای اصولی کابینت آشپزخانه مورد نظر قیمت گذاری می شود.

مقاله نحوه محاسبه متراژ کابینت را مطالعه کرده اید؟ با مطالعه این مقاله میتوانید روش های قانونی محاسبه متراژ کابینت آشپزخانه منزلتان را بیاموزید و از سوء استفاده فروشندگان جلوگیری کنید. 

 

برآور هزینه کابینت ام دی اف

 

برآور هزینه کابینت ام دی اف

 

جنس کابینت

همانطور که گفته شد، کابینت در جنس های مختلفی ساخته می شود. بسته به اینکه محصول از چه جنسی باشد، قیمت کابینت هم متغیر خواهد بود. استفاده از کابینت ام دی اف در میان این اجناس مختلف معمولا به صرفه تر است.

طول کابینت

قطعا یکی از عوامل مهم در قیمت کابینت، طول آن است. طول کابینت به متر محاسبه می گردد و هم شامل طول افقی این محصول و هم شامل طول عمودی آن است. قطعا هر اندازه که کابینت شما طول بیشتری داشته باشد، گرانتر خواهد بود و هزینه بیشتری را بر شما تحمیل خواهد کرد. با این حال استفاده از کابینت های بزرگ بسیار مرسوم است. زیرا کالا ها و ظروف بیشتری را در خود جا می دهند و امکان استفاده حداکثری از فضا را فراهم می کنند.

استفاده از اشیا در ساخت کابینت

منظور از این اشیا، شامل درب، پایه ها و سایر ابزار آلات و یراق هایی است که در ساخت کابینت از آنها استفاده می شود. در بسیاری از موارد، از درب های شیشه ای و یا پایه های با جنس مرغوب در ساخت کابینت استفاده می شود که قطعا تاثیر خود را بر قیمت کابینت نشان می دهد. همچنین استفاده از جک های مختلف هم در  قیمت کابینت تاثیرگذار است. از این جک ها معمولا در درب کابینت استفاده می شود و هر اندازه که زمانه های بیشتری را در باز و بسته شدن درب کابینت داشته باشند، قیمت بیشتری هم دارند. البته قیمت جک های داخلی و خارجی با هم متفاوت است.

محل نصب کابینت

شاید محل نصب کابینت به طور مستقیم تاثیری در قیمت کابینت نداشته باشد، اما با اندکی توجه می توانیم تاثیر غیر مستقیم آن را در قیمت کابینت متوجه شویم. کابینت هایی که در نزدیک سینک آشپزخانه نصب می شوند، حالت های خاصی را به خود می گیرند و به طور کلی، قیمت سینک هم می تواند جز قیمت کابینت محاسبه شود. البته در اینجا لازم است یادآوری گردد که شما باید مبلغی را هم برای هزینه نصب کابینت در نظر بگیرید.

خرید بدون واسطه

اینکه شما کابینت آشپزخانه را از مراکز بدون واسطه خریداری نمایید، در تعیین قیمت کابینت بسیار تاثیرگذار است. اصولا واسطه ها معمولا باعث افزایش قیمت کابینت ها می شوند و هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کنند. در اینجا خرید از مراکزی که به طور مستقیم و بدون واسطه ها، کابینت را در اختیار شما قرار می دهند قطعا موجب کاهش قیمت کابینت می شود. شرکت مانادنا، ارائه دهنده انواع کابینت آشپزخانه است و می تواند یاری کننده شما در تمامی مراحل خرید باشد. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت کابینت آشپزخانه

 

تاثیر نوع ام دی اف در قیمت کابینت ام دی اف

قطعا یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت کابینت، نوع ام دی اف به کار برده شده در آن است. ام دی اف ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند  و روکش های کاملا متفاوتی دارند. هر کدام از این روکش ها هم در تعیین قیمت کابینت ام دی اف تاثیر زیادی دارد. یکی از رایج ترین روکش های ام دی اف، روکش ملامینه است. این روکش بسیار متداول است و یکی از به صرفه ترین انواع ام دی اف محسوب می شود. لازم نیست که حتما از افراد حرفه ی و فعال در حوزه ام دی اف باشید، با اندکی توجه میتوانید این ام دی اف را در اطراف خود مشاهده نمایید.

روکش دیگری که در تعیین قیمت کابینت شما تاثیرگذار است، روکش پلکسی گلاس است. این روکش براق می باشد و زیبایی منحصر بفردی را به محصول می بخشد. بنابراین یکی از روکش های متداول است. البته روکش های دیگری هم وجود دارند که هر کدام بر اساس سلیقه می توانند مورد استفاده شما قرار گیرند. از جمله این روکش ها، روکش پی وی سی است که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم می باشد. قیمت روکش پی وی سی معمولا اندکی گرانتر از روکش های دیگر است. با این حال جنس مرغوب آن باعث شده است که مورد توجه مردم قرار بگیرد.

جدا از این نوع روکش ها، ام دی اف ها هم در کیفیت یکسان نیستند. ام دی اف های با کیفیت قیمت بالاتری دارند و این یک امر بدیهی است. افرادی که ماهر در حوزه ام دی اف هستند می توانند به راحتی ام دی اف مرغوب را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهند اما افراد مبتدی و ناآشنا در این زمینه می توانند با کارشناسان مانادنا در ارتباط باشند تا آنها را در این حوزه یاری دهند.

طول زیاد کابینت آشپزخانه

 

قیمت کمد دیواری

قطعا یکی از کالاهایی که تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما می باشد، کمد دیواری است. کمد دیواری نقش زیادی را در مرتب کردن منزل و استفاده حداکثری از فضا دارد و دلیل استفاده از آن نیز همین امر است. قیمت کمد دیواری هم مانند قیمت کابینت به عواملی بستگی دارد که جنس ام دی اف به کار رفته یکی از مهم ترین این عوامل می باشد. در واقع روکش ام دی اف امری بسیار مهم است که در قیمت ام دی اف هم تاثیر زیادی دارد.

همچنین این امر که کمد دیواری شما در چند طبقه باشد و چه طولی برای آن در نظر گرفته اید، جنس دسته ها و متریال به کار رفته در آن به چه شکلی باشد و یا حالت دستگیره آن از چه جنسی باشد هم در قیمت کمد دیواری تاثیر گذار هستند. در واقع از نظر قیمت، کمد دیواری و کابینت دیواری به یک شکل هستند. در قیمت کابینت دیواری هم همین عوامل تاثیر گذار می باشند.

در اینجا لازم است یادآوری گردد که کابینت دیواری تاثیر زیادی را در زیبایی بصری منزل شما ایفا می کنند. ضمن اینکه محیط بزرگی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آنها برای چیدن کالا های خود استفاده نمایید. به همین دلیل است که دانستن عوامل موثر در قیمت کابینت دیواری هم بسیار مهم است.

کابینت های آشپزخانه

 

معرفی قانون 40-60 در قیمت کابینت

حالا که بحث عوامل موثر در قیمت کابینت مطرح شده است، می خواهیم قانون معروف 60-40 را هم به شما معرفی کنیم. اگر در حوزه خرید و فروش و قیمت کابینت فعال باشید، قطعا نام این قانون را شنیده اید. این قانون یکی از موارد مهم در بحث قیمت کابینت می باشد که بهتر است با آن آشنا باشید. طبق قانون 60-40، برای تعیین قیمت کابینت زمینی 60 درصد طول را محاسبه می کنند و برای تعیین قیمت کابینت دیواری هم 40 درصد طول آن را در نظر می گیرند. به این ترتیب به سرعت و به شکل منصفانه می توان قیمت نهایی کابینت ام دی اف را شناسایی کرد.

برای آگاهی بیشتر از طول هم باید به شما یادآور گردیم که در تعیین قیمت کابینت، تنها ورق خام آن در حال عادی مقایسه نمی شود. بلکه صفحه رویی آن، درب، یونیت زمینی و هوایی و متریال به کار رفته در آن هم مقایسه می شود. البته جای نگرانی نیست و در صورتی که شما محصولات خود را از مراکز مطمئنی خریداری نمایید، می توانید شاهد قیمت کابینت در حالت منصفانه این محصول هم باشید. در این خصوص با کارشناسان ما در تیم مانادنا همراه باشید. این افراد با مشاوره رایگان، شما را در امر خرید یاری خواهند کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید.

کابینت هایگلاس

 

نکات مهم در تعیین قیمت کابینت

در اینجا لازم است ذکر شود که اگر خواهان خرید کابینت ام دی اف با کیفیت هستید، باید چند نکته را مد نظر خود قرار دهید. به عنوان نمونه باید حتما کابینت ام دی اف خود را از مراکز معتبری تهیه نمایید تا مرغوب کالا در فروش رعایت شود و همچنین کالای مورد نیاز شما بدون واسطه به دست شما برسد.

همچنین کابینت ام دی اف را دقیقا بر اساس میل و خواسته شما در اختیار شما قرار دهد و از نظر قیمت کابینت هم منصفانه رفتار کند. قطعا با توجه به کاربرد کابینت ام دی اف در تمامی منازل، شناسایی مکانی مطمئن برای خرید کابینت ام دی اف امری بسیار حائز اهمیت است. مرکزی که بتواند پاسخگوی تمامی نیاز شما در حوزه قیمت کابینت ام دی اف باشد و امکان خریداری این محصول را برای تمامی اقشار جامعه مهیا کند.

قیمت کابینت بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود و بنابراین قیمت آن بسیار متنوع است. در حالتی که اگر به مراکز متعددی رجوع کنید، شاهد قیمت های بسیار متنوع این محصول خواهید بود. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طول زیاد کابینت آشپزخانه

 

معرفی مرکز خرید کابینت ام دی اف با قیمتی منصفانه

شرکت مانادنا امروزه مفتخر است که کابینت ام دی اف را با قیمتی باور نکردنی و کیفیتی ستودنی در اختیار شما قرار دهد. تمامی محصولات قرار گرفته در سایت ما مطابق آخرین استاندارد های جهانی ساخته شده اند و بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند. با این حال، قیمت گذاری محصولات هم کاملا منصفانه انجام گرفته است که خرید کابینت را از ما امری هوشمندانه ساخته است.

با توجه به قیمت استثنایی انواع کابینت و کمد دیواری در شرکت ما و سیاست های مشتری مدارانه سایت در جهت حمایت از مشتریان، کافی است که یک بار از ما خرید کنید تا مشتری دائمی ما گردید. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان است و خوشبختانه تاکنون تمامی افرادی که اقدام به خرید از شرکت ما کرده اند، کاملا رضایت داشته اند. هم اکنون این فرصت هم در اختیار شما قرار گرفته است که بتوانید اقدام به خرید محصولات ما نماییید و از کیفیت باورنکردنی آن بهره مند گردید. علاوه بر این هم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در امر خرید یاری دهند.

بنابراین وقت را تلف نکنید و هم اکنون اقدام به خرید محصولات خود نمایید. رعایت دو عنصر قیمت کابینت به طور منصفانه در فروش و همچنین کیفیت بالای این محصول، امری است که هیچگاه مشابه آن را تجربه نخواهید کرد. با استفاده از محصولات ما، زیبایی محیط زندگی خود را چندین برابر کنید و شادی و نشاط اعضای خانواده خود را فراهم نمایید.

60 Comments

  • سلام، آشپزخانه خونه من خیلی کوچیکه متراژ دقیقشو نمیدونم و کابینت آشپزخانه مد نظرم کابینت آشپزخانه کلاسیک هست اما شما توی این مقاله نوشتید که برای آشپزخانه های کوچیک کابینت کلاسیک مناسب نیست یعنی آشپزخانه را زشت می کند؟ بعد میخواستم ببینم که برای آشپزخانه هایی که خیلی کوچیک هستن مثلا آشپزخانه های 2*2 متری قیمت کابینت کلاسیک چقدر میشه یعنی قیمت تمام شده را میخواستم بدونم. ممنون از سایت خوبتون.

    • با سلام. در مقاله های قبلی به این مطلب اشاره شده است که برای آشپزخانه های کوچک کابینت آشپزخانه با رنگ های روشن به خصوص رنگ سفید مناسب می باشد به این دلیل که نور را بهتر منعکس می کند و باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگتر نشان داده شود. از آنجایی که کابینت آشپزخانه کلاسیک عموما از متریال چوب طبیعی و یا روکش چوبی استفاده می شود و رنگ این دسته از کابینت ها قهوای تیره می باشند و این موضوع با توضیحات بالا مغایرت دارد به همین دلیل در این مقاله ذکر شده است که استفاده از کابینت ها برای آشپزخانه هایی با متراژهای کم مناسب نمی باشد. البته کابینت ام دی اف ممبران هم نوعی کابینت کلاسیک محسوب می شود که رنگ های روشن دارد، به شما توصیه می شود مقاله مربوط به کابینت کلاسیک را مطالعه فرمایید. در خصوص قیمت همانطور که در این مقاله ذکر شده است برای تععین قیمت نهایی کابینت فاکتور های زیادی تعیین کننده هستند به همین دلیل شما می توانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان مجرب مانادنا تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص قیمت کابینت و نیز انتخاب کابینت کلاسیک مناسب مطرح کنید. با تشکر

  • سلام، قمیت کابینت ام دی اف رنگی مثل سفید گرون تره یا نوع معمولیش؟

    • با سلام کاربر گرامی، طبیعتا چون بر روی کابینت پوشش رنگی اعمال می شود هزینه و قیمت آن بالاتر از قیمت کابینت ام دی اف بدون رنگ می باشد اما بسته به نوع و کیفیت رنگ و تمیز کار کردن رنگ آمیزی قیمت نهایی آن متغیر می باشد به همین دلیل می توانید با کارشناسان مانادنا تماس حاصل بفرمایید تا از قیمت های دقیق با خبر بشوید.

  • من یه هفتست دارم تحقیق می کنم چقدر قیمت ها با هم واقعا اختلاف داره!!! خداییش چه وضعشه! الان شما قیمت کابینت ام دی اف تون چجوریاست؟

    • ای بابا چی دیگه قیمتش یکیه که دیگه کابینت همه جا قیمتش یکی باشه! ولی خداییش اینجا قیمتاشون خوبه

      • آره دقیقا اینم حرفیه تازه اونم کابینت ام دی اف که الان مردم فقط قدرت خرید این کابینت دارن دیگه این کابینت سازا هم میبینن فقط این کابینت فروش داره هر جا یه قیمت میده! اینجا منظورت کجاست مانادنا رو میگی ؟

    • با سلام، کاربر گرامی قیمت کابینت ها با توجه به کیفیت متریال به کار رفته، ابزارآلات مورد استفاده، زمان آماده سازی کابینت و مهارت کابینت ساز متفاوت می باشد و معمولا قیمت ها از نوسانات برخودار است اما شرکت طراحی مانادنا در اسن سال ها سعی کرده در کنار کیفیت کار خوب، نوسانات قیمتی نداشته باشد و مناسب ترین قیمت را در نظر بگیرد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت هر گونه کابینتی با کارشناسان مجرب مانادنا تماس بگیرید.

  • قیمت کابینت ام دی اف از این هایگلاس و اینا هم نه همون ساده های قدیمی چقدره ؟

    • با سلام کاربر گرامی، برای اطلاع دقیق از قیمت کابینت ام دی اف می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید کارشناسان متخصص مانادنا شما را راهنمایی خواهند کرد.

    • با سلام کاربر گرامی، کابینت های ام دی اف مرسوم معمولا نسبت به کابینت هایگلاس از قیمت پایین تری برخوردارند. اما برای اینکه به صورت دقیق از قیمت کابینت ام دی اف اطلاع داشته باشید می توانید با کارشناسان مجرب مانادنا تماس بگیرید.

  • سلام قیمت کابینت ام دی اف از چقدر شروع میشه و تا چقدر داره ممنون میشم یه بازه ی قیمتی بدین بهم.

    • با سلام، کاربر عزیز قیمت کابینت ام دی اف با توجه جنس ورقه ها، طرح سفارشی شما، مدت زمان تحویل کابینت و نحوه نصب کابینت بستگی دارد بنابراین همیشه متغیر است و نمی شود یک قیمت دقیق رو تعیین کرد اما اگر بخواهیم یک محدوده قیمتی برای قیمت انواع کابینت ام دی اف خدممتون بگم معمولا از 1.800.000 تا 7.500.000 شروع می شود که این محدوده قیمت شامل تمامی مدل های کابینت ام دی اف می باشد.

  • شما هزینه نصب کابینت ام دی اف و دستمزدتون چجوریه ؟

    • با سلام کاربر گرامی، برای اطلاع از آخرین قیمت ها اعم از قیمت های نصب کابینت و یا دستمزد می توانید با کارشناسان مانادنا تماس بگیرید تا از قیمت ها به طور دقیق مطلع شوید.

  • ببخشید توی مقاله نوشتید که تاثیر ام دی اف بر روی کابینت ام دی اف مگه چند نوع جنس ام دی اف داریم که روی قیمتش تاثیر بذارن

    • با سلام کاربرگرامی، بله کابینت ام دی اف انواع مختلفی از جمله ملامینه، فرامید، های گلاس و ممبران دارد که قیمت هر کدام متفاوت می باشد، می توانید به مقاله کابینت ام دی اف مراجعه کنید و یا در صورت هر گونه سوال با کارشناسان مانادنا تماس بگیرید اما به طور کلی متریال به کار رفته در کابینت اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت کابینت را تا حدی بالا می برد و اگر متریال نامرغوب باشند قیمت کابینت پایین می آید.

  • قیمت کابینت ام دی اف اگه از کارخونه بگیریم ارزون تر نمیشه؟

    • با سلام کاربر گرامی، معمولا شرکت مانادنا با حذف واسطه ها و دخیل نکردن هر گونه نوسان قیمتی تمام تلاش خود را می کند که کابینت هایی با کیفیت در عین حال با مناسبترین قیمت را به مشتریان ارائه دهد.

  • میگم زمان نصبم توی قیمت کابینت ام دی اف تاثیر داره ؟ چون یه کابینت سازی اومد واسمون کابینت نصب کرد ام دی افم بود گفت چون زود نصب کردم هزینه بالاتر میره میخواستم ببینم درست میگه ربط داره یعنی

    • با سلام کاربر عزیز و گرامی، مهم تر از زمان نصب این است که به طور کاملا صحیح کابینت نصب شده باشد اما با این حال زمان نصب تاثیر آن چنانی بر روی قیمت نخواهد داشت.

  • سلام کابیت آشپزخونم ام دی اف بعد اون کابینتی که نزدیک به روشویی دیگه خیلی خراب شده اصلا انگار ورم داره خلاصه خیلی داغون شده میخوام عوضش کنم همون یدونه رو فقط نمیدونم دقیقا چند متر میشه میشه بگید قیمت کابینت ام دی اف الان متری چقدره

    • با سلام کاربر گرامی، نحوه متراژ کابینت به صورتی که شما می فرمایید نیست شما میتوانید به مقاله نحوه محاسبه متراژ کابینت مراجعه کنید و همچنین هم برای مطلع شدن از قیمت و نیز هر گونه پرسشی در این زمینه با کارشناسان مانادنا تماس بگیرید تا شما را جهت قیمت و امکان تعمیر یک کابینت راهنمایی کنند.

  • خدایی دمتون گرم محتوا عالی بود یعنی اصلا به کلی تازه همه چی راجب قیمت کاببینت ام دی اف فهمیدم.

    • باسلام کاربرگرامی، ممنون که با همراه هستید و با دیدگاههای خود از ما حمایت می کنید.

  • قیمت کابینت ام دی افی که اگه جنس درب آن از روکش چوبی باشه حدودا چقدر میشه ؟

    • با سلام کاربر گرامی، برای اطلاع از قیمت لطفا با شماره های موجود در سایت با کارشناسان مجرب مانادنا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  • سلام و خسته نباشید، قیمت کابینت ام دی اف خارجی با ایرانی چقدر اختلاف داره ؟مرسی از سایت خوبی که دارید

    • با سلام کاربر گرامی، با تشکر از دیدگاه شما. در جواب سوالتون باید عرض کنم که با اینکه اعلام قیمت متری برای کابینت روش صحیحی نیست اما بهرحال به ازای یک متر استاندارد اختلاف قیمتی کمی دارند چیزی در حدود 300 الی 600 هزارتومان. اما برای کسب اطلاعات دقیق تر در این مورد شما می توانید با شماره های درج شده با کارشناسان تماس بگیرید.

    • با سلام کاربر گرامی، برای اطلاع از آخرین قیمت کابینت نئوکلاسیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • سلام من از دوستان شنیدم قیمت کابینت ام دی اف یه خورده بیشتر شده چون می خوام کابینت بزنم شما قیمتاتون عوض شده، نشده چجوریه کلا؟

    • با سلام کاربر گرامی، با توجه به بالا رفتن قیمت متریال و ابزار آلات به کار رفته در کابینت ها، امری طبیعی است که قیمت بالا برود اما مانادنا همیشه سعی بر این داشته است که کابینت هایی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تخویل مشتری بدهد.

  • چرا قیمت بعضی از کابینت ام دی اف ها بیشتره و بعضی پایین تر دلیلی خاصی داره یا اینکه هر کس هر چی دلش می خواد قیمت می ده ؟

    • با سلام کاربر گرامی، کابینت های ام دی اف انواع مختلفی دارند که شامل دو سبک کلاسیک و مدرن می باشند که طبیعتا کلاسیک گران تر از نوع مدرن می باشد، همچنین متریال به کار رفته در کابینت بسیار حائز اهمیت است اگر کیفیت متریال بالا باشد قیمت کابینت بیشتر خواهد شد. در خود سبک کابینت کلاسیک هم بسته به اینکه ابزار خوری کمتر یا بیشتر بوده و یا از تزیینی ها و حکاکی های کمتر یا بیشتر به کار رفته باشد و از همه مهم تر کیفیت و تمیزی کار کابینت ساز همگی بر روی قیمت تاثیر می گذارد و باعث می شود جاهای مختلف قیمت های مختلف داشته باشند اما متاسفانه بعضی از سودجویان در این راستا نوسان زیادی را نیز وارد بازار کابینت کرده اند به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید کابینت خود را از مانادنا دریافت کنید که در تمامی این سال ها سعی داشته است از نوسانات قیمتی خود را دور نگه دارد و کابینت هایی را با کیفیت عالی و با مناسب تریت قیمت تحویل مشتری بدهد.

  • این قانون 60-40 فقط برای قیمت کابینت ام دی اف یا هر کابینت دیگه ایه ؟

    • با سلام کاربر گرامی، این قانون برای تمامی کابینت ها صدق می کند.

  • قیمت کابینت ام دی اف ممبران و هایگلاس وقتی هر دوشون از جنس ام دی اف هستن چرا اختلاف داره؟

    • با سلام کاربر گرامی، کابینت ممبران علاوه بر ام دی اف، از چوب طبیعی هم می تواند ساخته شود و اینکه کابینت ممبران به دلیل اینکه جز کابینت های کلاسیک محسوب می شود و ابزار خوری دارد بی شک گران تر از کابینت هایگلاس است که کابینتی مدرن می باشد و از سادگی برخوردار است یعنی برش و ابزار خوری ندارد.

  • می خواستم ببینم بهتون بسپرم قیمت کابینت ام دی اف را برام به طور کامل برآوره می کنید.

    • با سلام کاربر گرامی، برای محاسبه و برآورد قیمت کابینت ام دی اف از طریق راه های ارتباطی در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما، شما را راهنمایی کنند.

  • خدا قوت، میخواستم بدونم که نوع دستگیره به کار رفته روی قیمت کابینت ام دی ا ف چقدر تاثیر می ذاره؟

    • با سلام کاربر گرامی، بستگی به نوع دستگیره و نوع کابینت ام دی اف دارد، به عنوان مثال اگر کابینت ام دی اف ممبران باشد چون نوع کابینت کلاسیک محسوب می شود و دستگیره ها جزئی از تزئینی ها محسوب میشود وبنابراین بر روی هزینه تاثیر می گذارد. اما برای کابینت های معمولی کابینت ام دی اف اینگونه نیست و خیلی تاثیر آنچنانی بر روی قیمت کابینت ام دی اف نخواهد گذاشت.

  • سلام. میشه لطفا قیمت کابینت ام دی اف هر مدلی که داره رو بگید یعنی قیمت همه مدلاشو بگید که آدم بدونه چقدر باید بودجه کنار بذاره

    • با سلام کاربرگرامی، برای اطلاع از قیمت های کابینت ام دی اف درهر مدلی باید با کارشناسان مانادنا تماس بگیرید تا قیمت هر کدام از کابینت های ام دی اف را به طور دقیق به شما بگویند.

  • سلام میشه قیمت متری کابینت ام دی اف رو هم بگید.

    • با سلام کاربر گرامی، برای اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف لطفا با کارشناسان مانادنا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  • یه جا خوندم که قیمت کابینت ام دی اف رو به صورت متری نمیشه برآورد کرد پس دقیقا چطور بفهمیم که قیمت نهایی کابینت چقدر میشه ؟

    • با سلام کاربر گرامی، بله دقیقا، نه تنها قیمت کابینت ام دی اف بلکه هر کابینت دیگری به صورت متری دقیق و درست نیست و فقط حدود قیمت به دست می آید به همین دلیل حتما باید از کابینت ساز خود قیمت تمام شده را بپرسید.

  • سلام امکانش هست قیمت به روز شده ی کابینت ام دی اف بذارید توی سایت؟

    • با سلام کاربر گرامی، دیدگاه شما به همکاران ارجاع داده خواهد شد اما برای اطلاع از آخرین قیمت های می توانید با بخش کارشناسی تماس حاصل فرمایید که همکاران شما را راهنمایی کنید.

  • سلام ببخشید الان قیمت دلار رفته بالا قیمت کابینت ام دی اف هم از جنس خارجیش رفته بالا، ایرانیش چطور اونم قیمتش بالاتر می ره یا اصلا رفته؟ ممنون از سایت خیلییی خوبتون

    • با سلام کاربر گرامی، بله افزایش قیمت دلار به طور مستقیم بر روی قیمت کابینت ام دی اف خارجی تاثیر می گذارد و قیمت آن را بالا می برد، همچنین بر روی قیمت کابینت ام دی اف داخلی به طور غیر مستقیم تاثیر می گذارد و قیمت آن را افزایش می دهد.

  • سلام می خواستم بدونم که این سایتایی که قیمت کابینت ام دی اف تخمین میزنن قیمت درستی میدن ؟

  • قیمت کابینت ام دی اف مات طرح ترک الان چقدر هستش و اینکه طرح های دیگه ای هم داره؟

  • قیمت کابینت ام دی اف زمینی با هواییش به دو صورت مختلف محاسبه میشن؟

  • قیمت کابینت ام دی اف به این صورته که یه مقداریش اول می گیرن بعد از نصب هم بقیش میگیرین اینو شنیدم میشه بگید که درسته یا غلط؟ مثلا نمیشه همه پول بعد از نصب بگیرن؟

  • چرا قیمت متری کابینت ام دی اف هر جایی یه قیمته هر کس یه قیمتی میده؟

  • قیمت کابینت ام دی اف دست دوم چقدر با قیمت نوش تفاوت داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *