نرم افزار طراحی دکوراسیون

همانطور که می دانید در دنیای امروزی همه چیز به صورت دیجیتالی و نرم افزاری شده است. با توجه به این موضوع طراحی داخلی و دکوراسیون نیز از این پیشرفت جا نمانده است. بنابراین نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی موضوعی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.  امروزه حتی یک طراح دکوراسیون داخلی مبتدی و تازه کار نیز بیش از یک نرم افزار طراحی و سه بعدی سازی کمکی استفاده می کند.دیگر طراحی های دستی مد نیستند و هیچ کس آن ها را به طرح های سه بعدی معماری که به واقعیت بسیار نزدیک هستند ترجیح نمی دهد. به خصوص کارفرمایان و شرکت هایی که به دنبال طراح های دکوراسون داخلی حرفه ای در تهران یا سایر شهر ها می باشند. در ادامه با 5 نرم ازار مهم و کاربردی در این حوزه آشنا خواهید شد.

با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری و همچنین چرخش اشیا و آبجکت ها اقدام کنید. این نرم افزار همچنین امکان شبیه سازی محل دوربین، امکان وارد کردن تصاویر به صورت 2 بعدی و 3 بعدی و دیگر قابلیت های پیشرفته ای که یک نرم افزار شبیه سازی معماری و دکوراسیون داخلی را نیز دارا است.

نرم افزار های مهم و کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی

تری دی مکس (Autodesk 3D MAX)

این نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی که تقریبا نام آن برای تمامی افراد حتی خارج از حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون آشناست متعلق به شرکت اتودسک می باشد. این نرم افزار سه بعدی تقریبا همه کار می کند و تمام نیازتان را برآورده می سازد. از قابلیت های نرم افزار 3Ds Max میتوان به انیمیشن سازی سه بعدی و ذرات، رندر 3 بعدی، مدلسازی سه بعدی، افکت گذاری و تکچردهی اشاره کرد، خروجی های گرفته شده با این نرم افزار به شدت واقعی هستند.

نرم افزار های مهم و کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی

برای اجرای دکوراسیون داخلی کلاسییک برای منزل خود. نگران هزینه ها نباشد. برای کاهش هزینه ها و داشتن زیباترین سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک کافیست با گروه تخصصی مانادنا تماس بگیرید. تا از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

Autodesk AutoCad

توجه به جزئیات فوق العاده واقعی و ابزارهای پر بهره این نرم افزار از محبوب ترین ها به شمار می رود که برای سه بعدی سازی و تجسم فضای داخلی برای تحقق بخشیدن به ایده ها پیشنهاد می گردد.

Autodesk Revit

 

 

از نظر ماهیت نرم افزار رویت کاملا فنی است. در این نرم افزار می توان تمامی آبجکت ها بصورت سه بعدی ساخت و در طراحی دوبعدی نمای کلی و پلان ساختمان را طراحی کرد و مدل های سه بعدی طراحی دکوراسیون را در طراحی دوبعدی علامت گذاری و چیدمان کرد.
نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی  revit علاوه بر این امکانات به شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی امکان محاسبه و مدیریت مالی پروژه را نیز می دهد.

نرم افزار های مهم و کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی

اینفرنیا Infurnia

 

طراحی داخلی به طور کلی بصورت سه بعدی انجام می شود و ابجکت های آماده و سفارشی از مبلمان برای دیزاین نیز در نرم افزار موجود است. طراحان می توانند با سفارشی کردن اندازه ها از امکاناتی نظیر کابینت آشپزخانه و دیگر آبجکت های دکوراسیون استفاده کنند و اقدام به طراحی نمایند.

نرم افزار های مهم و کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی

2 Comments

  • سلام من دانشجوی معماریم گرایش طراحی داخلیم میخواستم ببینم که پر کاربردترین نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی چی هستش؟

    • با سلام کاربرگرامی، از بهترین نرم افزارهایی که از آن ها برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود می توان به نرم افزارهای Sketch up، Autodesk 3Ds max, Autodesk Auto Cad, Autodesk Revit و همچنین به Infurnia اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *