آیا قصد تغییر و به روز رسانی ظاهر آشپزخانه یا محیط کار خود را دارید؟ آیا می خواهید نوع کابینت های خود را تغییر دهید و از متریال های جدید در این زمینه استفاده کنید؟ امروزه تحولات مختلفی در زمینه صنایع مختلف در جهان صورت گرفته است. یکی از این تحولات، ظهور محصولات جدید با کیفیت بالاتر و بهتر در زمینه ساخت و کابینت سازی است. در صنعت کابینت سازی از انواع کاغذهای کابینت استفاده می شود. که امروز شما را با یکی از بهترین و با کیفیت ترین کابینت های موجود در بازار یعنی کابینت سی پلاس آشنا می کنیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب دیگر را از صفحه مقالات مطالعه بفرمایید.

کابینت +C چیست؟

ورقه‌های سی پلاس نوعی ورق است که نقش مهم و منحصر به فردی را در مصارف تولیدی و صنعتی ایفا می کند. کابینت سی پلاس یکی از بهترین و منحصربفردترین محصولات، کابینت پلی گلاس محسوب می شود. اگر برای کیفیت کابینت خود ارزش خاصی قائل هستید و می خواهید محصولی باکیفیت انتخاب کنید، بدون شک انتخاب این نوع ورق و ساخت کابینت در این ورق بهترین انتخاب برای شماست.باید بدانید که کابینت سی پلاس، در واقع یک کابینت ام دی اف است که از چوب ساخته شده و سطح آن بسیار براق می باشد. این موضوع سبب می شود که آشپزخانه شما زیبا تر از گذشته دیده شود.

کابینت سی پلاس

آیا بهترین نوع کابینت پلی گلاس ورق های سی پلاس می باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که ورق های سی پلاس یکی از انواع ورق های پلی گلاس می باشد که محصولی کاملا ایرانی می باشد. این محصول با توجه به ویژگی های عالی خود قادر به رقابت با سایر ورق های C+ و پلی گلاس تولید شرکت های خارجی می باشد. ورق های کابینت سی پلاس توسط یکی از بهترین برندهای موجود در ایران تولید می شود. 

ورق از هسته ایرانی و روکش خارجی درجه یک تولید می شود. همچنین علاوه بر داشتن روکش خارجی دارای روکش ایرانی نیز می باشد که می توانید هر دو مدل را برای ساخت کابینت خود انتخاب کنید. به همین دلایل به یکی از مناسب ترین ورق هایی تبدیل شده است که می توانید انتخاب کنید و در ساخت کابینت خود از آن استفاده کنید.

ویژگی های ظاهری کابینت های سی پلاس

ورق های C+ به دلیل پوشش بیرونی، سطحی براق و در عین حال شفاف دارند. همچنین ظاهر بسیار خاص و زیبایی دارد که قابل مقایسه با سایر طرح های موجود نمی باشد. با نصب آن و ساخت کابینت از آن جلوه ای خاص و فوق العاده برای آشپزخانه و محیط شما فراهم می کند. ظاهر کابینت ها بدون موج بوده و با نگاه به آن صفحه ای صاف و صیقلی را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های فنی کابینت های سی پلاس

کابینت های ساخته شده از ورق های C+ ظاهری عالی و جذاب دارند که می توانند حسی مدرن به آشپزخانه شما ببخشند. این ورق ها به لطف فناوری متفاوت می توانند در مقایسه با سایر رقبای ایرانی جایگاه پر افتخاری را به خود اختصاص دهند. یکی از مناسب ترین و برجسته ترین فناوری ها در این ورق ها، فناوری ضد لک و اثر انگشت است.که به لطف این فناوری، کابینت های ساخته شده از این ورق به راحتی تمیز می شوند. به سادگی کابینت های خود را با یک دستمال کاغذی و یک لیوان نمک پاک کنید تا مانند روز قبل بدرخشند.

یکی دیگر از ویژگی های فنی این کابینت ها کدر نشدن آن ها در مقابل آفتاب است. این ویژگی باعث برتری این ورق ها نسبت به سایر ورق ها مانند ورق های شیشه ای می شود. ورق های کابینت +C از نظر سایز نسبت به سایر ورق ها برتری دارند. این ورق های 2.80*1.22 در ایران تولید و سپس وارد بازار ایران و جهان می شود. در ضمن این ورق ها دارای ضخامت 18 میلی متر هستند که از این نظر نسبت به سایر ورق ها برتری دارند. تمامی ورق های ساخته شده از متریال سی پلاس کیفیت بسیار بالایی دارند، بنابراین می توانید با خیال راحت بخواهید که کابینت شما از این ورق ها ساخته شده باشد.

رنگ بندی کابینت سی پلاس

یکی از دغدغه های اصلی هنگام سفارش کابینت، رنگ در آن است. اکثر افرادی که می خواهند کابینت هایی به سبک مدرن سفارش دهند و آشپزخانه خود را خاص تر و بزرگتر نشان دهند رنگ سفید را انتخاب می کنند. کابینت های ساخته شده از مواد سی پلاس اغلب در چندین رنگ مانند روشن و تیره ساخته می شوند. اگر اهل لوازم لوکس هستید و به دنبال کابینت هایی هستید که جلوه ای مجلل به آشپزخانه شما بدهد، انتخاب رنگ های روشن و براق برای شما مناسب است. .رنگ ها نیز مانند انواع کابینت آشپزخانه متنوع می باشند

با انتخاب رنگ های روشن کابینت سی پلاس می توانید از کیفیت و ظاهر آشپزخانه آسوده خاطر شوید. به طور کلی، ورق های C+ در رنگ های مختلف از جمله رنگ های تیره و روشن ساخته می شوند. این سوال نباید افراد را در انتخاب رنگ این مدل از کابینت نگران کند. همچنین اگر می خواهید آشپزخانه ای با طراحی خاص برای خود ایجاد کنید. علاوه بر انتخاب رنگ، استفاده از تجهیزات مدرن و اکسسوری‌ها است. یکی از این ابزارها لوازم جانبی است که به سازماندهی دفتر شما کمک می کند.

کابینت سی پلاس

مزیت استفاده از کابینت های سی پلاس

استفاده از کابینت سی پلاس مزایای مختلفی دارد. به عنوان مثال، به دلیل اینکه این کابینت ها دارای ورق های سی پلاس هستند، فناوری های مختلفی دارند که شما را نگران کثیفی می کند. همچنین خواص این کاغذها این است که در برابر تمامی ضربه ها مقاوم بوده و به ساختار داخلی و ظاهر آن آسیبی وارد نمی کند. یکی دیگر از مزایای این کابینت ها قیمت مقرون به صرفه آنهاست. بر اساس این ورق ها می توانید به راحتی کابینت های خود را بسازید و نگران قیمت نهایی نباشید. زیرا قیمت نهایی و نهایی در مقایسه با ظاهر و ظاهر ورق های سی پلاس برای شما مهم نیست.

در پایان باید بگوییم که کابینت یکی از مهم ترین قسمت های هرد آشپزخانه ای است که در صورت انتخاب مناسب جلوه بسیار خاصی را برای شما ایجاد می کند. اگر آشپزخانه ای با متریال خاص می خواهید، کابینت سی پلاس را به شما پیشنهاد می کنیم. کابینت سی پلاس علاوه بر امکانات مناسب با رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی نیز ساخته شده است که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود این مدل کابینت را سفارش دهند.

تماس با ما

جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما همین حالا با ما تماس بگیرید، پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *