ورق ام دی اف

ورق ام دی اف (MDF)

چندین سالی می شود که ایران نیز در گروه تولید کننده های ورق ام دی اف خام قرار گرفته است. علاوه بر این ورق mdf نوع دیگری هم دارد که از نوع روکش دار می باشد. ورق کابینت خام ام دی اف ایرانی مانند مدل های خارجی آن  از مواد اولیه (که از بازیافت چوب حاصل می شود)، مواد صنعتی و چسب، تحت فشار و  درگرمای بالا تولید می گردد. ورق های ام دی اف خام ایرانی توسط شرکت های گوناگونی تولید می شود. شرکت مانادنا چوب یکی از اولین و بزرگترین تولیدکنندگان این نوع از ورق ها بوده است. بیش از 10 نوع محصول این شرکت به خارج از کشور صادر می گردد. در تولید ورق های تولید شده در کارخانه مانادنا از استانداردهای روز دنیا استفاده می شود.

ورق ام دی اف از آن دسته محصولاتی است که تقریبا همه ی ما با آن آشنایی داریم. در واقع لازم نیست که طراح دکوراسیون داخلی یا صاحب تولیدی باشید. بلکه با اندکی دقت و توجه می توانید کاربرد های متعدد ورق ام دی اف را در محیط زندگی خود بیابید. علت آن هم مزایای بیشمار این محصول است.

کارخانه مانادنا با بهره گیری از بهترین و به روزترین ماشین آلات ایتالیایی، کیفیت و زیبایی را به منازل شما به ارمغان می آورد.برای مشاهده فیلم کارخانه مانادنا کلیک کنید.

 

ورق خام ام دی اف

ورق ام دی اف از آن دسته محصولاتی است که تقریبا همه ی ما با آن آشنایی داریم. در واقع لازم نیست که طراح دکوراسیون داخلی یا صاحب تولیدی باشید. بلکه با اندکی دقت و توجه می توانید کاربرد های متعدد ورق ام دی اف را در محیط زندگی خود بیابید. علت آن هم مزایای بیشمار این محصول است. در هر حال، مردم در سالهای اخیر به شدت از ورق mdf استقبال کرده اند و این نشان دهنده مفید واقع شدن این محصول در زندگی مردم است. این ورق در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود و قیمت آن هم متغیر است. همچنین ابعاد آن هم حد معمولی دارد.

ام دی اف را با استفاده از دستگاه ها و ماشین های تخصصی می سازند. ضمن اینکه ساختن آن نیازمند دانش تخصصی است تا محصولی بی نقص را به شما تحویل دهد. بنابراین شناسایی مرکزی معتبر برای خرید ورق ام دی اف الزامی است. یکی از بزرگترین مراکز تولیدی ورق خام ام دی اف در ایران، مانادنا است. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا محصولی متناسب را دریافت نمایید.

البته لازم به ذکر است که ام دی اف را معمولا به صورت خام به مصرف نمی رسانند و این محصول نیازمند فرآوری می باشد. پس از آن، ام دی اف را در ضخامت ها و طرح های مختلف تولید کرده و آن را عرضه می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع ورق ام دی اف آشنا کنیم.

 

تنوع در ام دی اف

 

انواع ورق ام دی اف

 

1. هایگلاس:

یکی از مشهورترین ورق های ام دی اف، هایگلاس می باشد. ام دی اف هایگلاس دارای پوشش بسیار براق و آینه ای می باشد. همین امر به جلوه و زیبایی این محصول افزوده است و از آن در مکان های مختلفی استفاده می شود. یکی از کاربرد های ویژه آن، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی و کابینت های آشپزخانه است. ام دی اف هایگلاس دارای مقاومت خوبی است و در اکثر مواقع ضد آب می باشد.

2. ملامینه:

شاید یکی از مشکلاتی که در گذشته طراحان داخلی ساختمان از آن رنج می بردند، کم بودن طرح ها و رنگ ها برای کاربرد آنها بود. طرح های روی ورق ام دی اف بسیار محدود و خلاصه بود و این مسئله طراحان را با محدودیت های مختلفی رو به رو می کرد. تا اینکه ام دی اف ملامینه به وجود آمد. قطعا مشخصه بارز این ورق ها، تنوع در طرح روی آنهاست. از این ام دی اف ها در مکان های مختلفی مانند میز تلویزیون، میز ها، جاکفشی، کمد ها و بوفه ها استفاده می شود. ام دی اف ملامینه یکی از انواع ام دی اف پرفروش و پرکاربرد است.

3. ام دی اف های خارجی:

دلیل اینکه این ام دی اف ها را در دسته بندی جداگانه ذکر کردیم، جنس منحصر بفرد آنهاست. قیمت این دسته از ام دی اف ها معمولا بالاست. خصوا که در سالهای اخیر با گسترش تحریم ها در کشورمان و تورم موجود، قیمت همه ی اجناس افزایش یافته است و قطعا قیمت ورق ام دی اف هم از این قاعده مستثنی نیست. در بین ورق های ام دی اف خارجی، ام دی اف های ترک مشهور هستند. از این ام دی اف ها هم بسیار زیاد استفاده می شود و کاربرد های متعددی دارند.

 

ورق خام ام دی اف

 

ویژگی های ورق mdf خوب و مرغوب

اگر یک ورق کابینت از نوع ورغوب و با کیفیت باشد، داشتن مشخصات زیر الزامی است:

  • مقاوم بودن در برابر نفوذ آب است؛
  • پس از جذب آب حداقل تورم را داشته باشد؛
  • ‌انسجام و قدرت زیادی داشته باشد و سریع نشکند؛
  • جرم حجمي یا دانسیته بالا دارد و سبک نيست؛
  • مقدار چسب مصرف شده در ورق مرغوب زیاد است؛
  • مقاومت كششي و خمشي بالایی دارد؛
  • قابلیت برش‌کاری و ماشین‌کاری آن خوب است؛
  • در زمان برشکاری، روکش در لبه‌های برش خورده‌ی ورق دچار پریدگی نمی شود؛
  • ورق ام دی اف و روکش آن سالم هستند؛
  • ورق دارای پیچیدگی و اعوجاج نیست؛ و
  • ورق در همه نقاط دارای ضخامت یکسانی می باشد.

 

مزایای استفاده از ورق ام دی اف

استفاده از ورق ام دی اف دارای مزایای زیادی برای تولیدکنندگان است. در واقع این ورق ها تحول عظیمی را در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد کرده اند و کسی عقیده ای خلاف این سخن ندارد. از مزایای این ورق عبارتند از:

  • استفاده از ورق ام دی اف بسیار به صرفه تر از سایر محصولات می باشد. می دانید که ورق ام دی اف جایگزین محصولاتی نظیر چوب و فلزات شد و در حال حاضر قیمت ورق ام دی اف بسیار به صرفه تر از این ورق ها می باشد.
  • ورق ام دی اف در کاهش قطع درختان و ضرر زدن به محیط زیست کاربرد زیادی دارد. بهره وری صحیح از محیط زیست، مسئله ای است که هم در قرآن و هم در قانون اساسی به آن اشاره شده است. البته از نظر انسانی هم امر بسیار مناسبی به نظر می رسد. استفاده از ورق ام دی اف به جای چوب موجب احترام به محیط زیست می شود.
  • ورق ام دی اف به راحتی قابل تولید در ضخامت ها و ابعاد مختلفی است. اگرچه ابعاد و ضخامت آن به صورت نرمال و استاندارد تعریف شده است اما می توان آن را به ضخامت و ابعاد ایده آل تبدیل کرد.
  • پیش از استفاده از ورق ام دی اف، معمولا با استفاده از رنگ سطوح مختلف را طرح دار می کردند. استفاده از رنگ هم با مشکلات متعددی همراه بود و پایداری لازم را نداشت. به تدریج با جایگزین شدن ام دی اف به جای محصولات دیگر، روکش های مختلفی بر روی ورق های ام دی اف قرار گرفت و امکان استفاده از طرح های متنوع و خاص را در اختیار افراد قرار داد.
  • ورق ام دی اف دارای سطحی کاملات صاف و یکنواخت است. قطعا استفاده از این محصول در دکوراسیون مدرن هم همین امر است. در حال حاضر استفاده از ورق های ام دی اف در همه ی خانه ها و شرکت ها دیده می شود و این محصول به یکی از کالا ها و پایه های اساسی تولید تبدیل شده است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره بهتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما با سالها دانش و تجربه می توانند شما را در امر خرید به خوبی یاری دهند.

 

استفاده از ام دی اف در کمد دیواری

 

ابعاد ورق ام دی اف

ابعاد ورق ام دی اف 143*366 است. البته این ابعاد استاندارد ورق های ام دی اف می باشد و شما عزیزان می توانید بسته به نیاز خود ابعاد دیگری را برای خرید تعیین کنید. همانطور که گفته شد، ورق ام دی اف قابلیت تنظیم در ابعاد مختلف را دارد و بسته به نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در ادامه لازم است یادآوری شود که ضخامت ورق ام دی اف به طور معمول از 3 تا 40 میلی متر متغیر است. در هر مکانی برای تولید باید از ورق های با ضخامت مناسب استفاده کنید. این امر در تولید محصولات بسیار مهم است و بی توجهی به آن موجب می شود که محصول نهایی شما کاملا مطابق با سلیقه شما نباشد. برای اطلاعات و آگاهی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در شرکت ما افرادی با سالها تلاش حضور دارند که می توانند یاری کننده شما در امر خرید ورق ام دی اف باشند.

 

ورق های ام دی اف

 

نکات مهم در خصوص ورق های ام دی اف

  • یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود، مقایسه ورق ام دی اف نسبت به نئوپان است. هر کدام از این ورق ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که در اینجا امکان شرح مفصل آن نیست اما به طور کلی، ورق های ام دی اف داری مقاومت بیشتری در برابر رطوبت هستند. زیرا فشردگی خرده چوب های به کار رفته در آنها بسیار بیشتر از نئوپان است.
  • نصب ورق های ام دی اف بسیار ساده و آسان است. البته پیشنهاد می شود که اگر در این کار مبتدی هستید، حتما از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. با این حال اگر هم خودتان اقدام به نصب آن می کنید، اصول ایمنی را رعایت فرمایید.
  • کیفیت ورق ام دی اف با هم یکسان نیست. بهتر است که حتما ورق ام دی اف را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا به طور کامل از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. مانادنا یکی از معتبر ترین مراکز فروش ورق ام دی اف در ایران است و پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.
  • برای استفاده از ورق ام دی اف در مکان های مختلف، باید اصولی را رعایت فرمایید و مطابق با ناحیه مورد استفاده، اقدام به خریداری و تهیه ورق های ام دی اف نمایید. پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی و مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

 

تنوع در رنگ ورق های ام دی اف

 

قیمت ورق ام دی اف

قیمت ورق ام دی اف به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جنس ورق گرفته تا وزن و ضخامت آن در تعیین قیمت ورق ام دی اف تاثیرگذار است. همچنین فروش این ورق ها به تعداد عمده هم در قیمت آن تاثیرگذار می باشد. معمولا برای تعداد عمده نرخ تخفیفی هم در نظر گرفته می شود. البته با این حال قیمت ورق های ام دی اف اندکی افزایش یافته است و این هم ناشی از فشار موجود برای صنعت کشورمان است.

اما شما لازم نیست نگران باشید. مانادنا اکنون در خدمت شماست که ورق ام دی اف را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. کیفیت بالای ورق های ام دی اف ما ستودنی است و شما پس از یک بار خرید متوجه این مسئله خواهید شد. علاوه بر این هم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت رایگان در امر خرید راهنمایی کنند. تنوع در محصولات و قیمت مناسب ورق های ما موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

هدف اولیه ما کسب رضایت شماست و از روش های مختلفی برای تحقق آن استفاده خواهیم کرد. هم اکنون اقدام به خرید ورق ام دی اف مورد نظر خود از مانادنا نمایید و از امکانات و ویژگی های منحصر بفرد ورق های ما بهره مند گردید.

 

گالری عکس ورق ها و کابینت های ام دی اف

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف
ورق ام دی اف ورق کابینت ورق mdf خام روکش ورق ام دی اف

ثبت سفارش ورق ام دی اف

شرکت مهندسی مانادنا در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای انواع کمدها و کابینت ها مانند کابینت هایگلاس، کابینت کلاسیک، کابینت فرامید و… می باشد. در قسمت بالا عکس هایی از ورق های کابینت های ام دی اف و عکس بهترین مدل های کابینت سال 2021 را مشاهده می کنید. برای سفارش هر کدام از این محصولات و نمونه های مشابه می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. که علاوه بر متخفیف های ویژه سایت مانادنا از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

مانادنا، طراح و مجری صنایع چوب و دکوراسیون داخلی – شماره تلفن سفارش: 09125497670

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *