برای انتخاب بهترین رنگ برای کابینت نئوکلاسیک باید اطلاعات را داشته باشید تا بتوانید به درستی رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله می خواهیم انواع رنگ های کابینت نئوکلاسیک ، بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک و… را به شما توضیح دهیم و در انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک به شما کمک کنم با ما همراه باشید.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت های نئوکلاسیک کابینت های ساده ای هستند که ارتفاع زیادی دارند و معمولاً تا سقف می روند و به همین دلیل در دسته کابینت های جا دار هستند. این نوع کابینت ها معمولاً از متریال سنگ برای پیشخوان یا روکابینتی در این سبک کابینت ، در چند ردیف از کابینت را برای جذابیت بیشتر شیشه ای می کنند ، در ساخت این نوع کابینت ها معمولاً سعی می شود که همه چیز قرینه ی هم باشند که جذاب تر به نظر برسند. معمولاً در این دسته از کابینت ها از پاخور و تاج هم استفاده می کنند که زیبایی کابینت را چند برابر می کنند.

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک چه رنگی است؟

در رابطه با سوال بالا باید گفت که نمی توان برای هر چیزی رنگی انتخاب کرد و انتخاب رنگ برای آشپزخانه کاملا سلیقه ای است و به خودتان بستگی دارد. شما میی توانید برای انتخاب رنگ به رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود و رنگ دیواری های آشپزخانه خود نگاه کنید. برای انتخاب رنگ کابینت های آشپز خانه باید به متراژ آشپزخانه هم دقت کنید زیرا برای آشپز خانه های کوچک  نباید رنگ های شلوغ انتخاب کرد. کلی نکته دیگر وجود دارد در ادمه درباره آنه صحبت خواهیم کرد.

کابینت نئوکلاسیک خاکستری

انتخاب رنگ کابینت بر اساس متراژ آشپزخانه

درباره انتخاب رنگ کابینت در متراژ پایین باید گفت که در آشپزخانه های کوچک و کم نور نباید از کابینت های رنگ تیره یا دو رنگ استفاده کرد و باید از رنگ های روشن و گرم استفاده کرد مانند کرم ، سفید ، شیری، به دلیل اینکه کابینت های رنگ تیره یا دو رنگ ، آشپزخانه های کوچک را شلوغ و شلخته می کند حتی رنگ تیره در آشپزخانه های کوچک باعث گرفته تر شدن فضا هم می شوند و در کل اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است که سراغ کابینت های تیره نروید ، پر فروش ترین و بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک سفید است که فضای آشپزخانه شما ، یک فضای دل باز و لوکس می دهد رنگ سفید حتی در خانه های بزرگ هم استفاده می شود.

انواع رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک

در ادامه می خواهیم رایج ترین رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک را بگوییم با ما همراه باشید.

سفید ، طوسی یا خاکستری روشن ، شیری یا کرم روشن ، رنگ چوب ، رنگ بژ ، یاسی ، قهوه‌ای ، قهوه‌ای سوخته یا مشکی ، رنگ های ترکیبی ، رنگ‌های خاص مانند آبی تیره یا سبز ، رنگ هایی مانند کرم تیره و نسکافه ای . این ها رنگ هایی هستند که در بیشتر کابینت های نئوکلاسیک می توان آنها را مشاهده کرد و تمامی این رنگ ها در بازار موجود می باشد

کابینت نئوکلاسیک سبز

قیمت کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک نسبت به کابینت کلاسیک با متریال مشابه، قیمت مناسب‌ تری دارد. علت این امر این است که طرح‌های کابینت نئوکلاسیک ساده‌تر است و باعث می‌شود قیمت تمام شده‌ ی این کابینت، کمتر و اقتصادی ‌تر باشد.

متریالی که در ساخت کابینت نئوکلاسیک کاربرد دارند، کابینت‌های تمام چوب و کابینت‌ ممبران است. که طبیعتا کابینت‌های تمام چوب، پروسه‌ ی ساخت دشوار‌تری دارند، به همین علت قیمت آن‌ها بالاتر است. اما کابینت‌های‌ ممبران به دلیل آن که از ام‌ دی‌ اف خام تشکیل شده‌اند و پروسه‌ی ساخت ساده‌تری دارند، قیمت‌شان پایین تر و اقتصادی است.

این کابینت ها به دلیل طرح های متنوع و زیادی که دارد نمی توان قیمت ثابتی را انتخاب کرد و شما می اوانید برای دریافت قیمت دقیق از محصول مورد نظرتان با مشاوران ما تماس بگیرید

این کابینت ها به دلیل طرح های متنوع و زیادی که دارد نمی توان قیمت ثابتی را انتخاب کرد و شما می اوانید برای دریافت قیمت دقیق از محصول مورد نظرتان با مشاوران ما تماس بگیرید

سخن پایانی
بعد از داشتن اطلاعاتی که در طول مقاله با هم مرور کردیم، دیگه انتخاب برای شما آسان شده است و می توانید طبق سلیقه خود رنگ موردن نظر انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگر هنگام خرید کابینت هرچقدر هزینه بیشتری کنید و جنس بهتری را انتخاب کنید ، آن کابینت عمر طولانی تری به شما می داهد و رنگ آن مقائمت بیشتری خواهد داشت. ولی اگر هزینه کمتری بپردازید و جنس ضعیف تری بگیرید ، طول عمر کمتری خواهد داشت و زود تر از دور خارج می شود.

خدمات مانادنا

شرکت ما ( مانادنا ) با ارائه خدماتی مانند فروش انواع کمد ، فروش انواع کابینت ، فروش انواع میز ، و تعمیر این ها در خدمت شما هستیم و ما همواره در تلاش هستیم تا شما از خدمات ما راضی باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *