کابینت های نئوکلاسیک کابینت های ساده ای هستند که ارتفاع زیادی دارند و معمولاً تا نزدیک سقف می روند و به همین دلیل در دسته کابینت های جا دار هستند. این نوع کابینت ها معمولاً از متریال سنگ برای پیشخوان یا روکابینتی در این سبک کابینت ، در چند ردیف از کابینت را برای جذابیت بیشتر شیشه ای می کنند ، در ساخت این نوع کابینت ها معمولاً سعی می شود که همه چیز قرینه ی هم باشند که جذاب تر به نظر برسند ، ما در این مقاله سعی داریم درباره تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک و قیمت آن صحبت کنیم . برای تزئینات آشپزخانه خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها کمک بگیرید.

جزیره کابینت

چگونه می توان آشپزخانه نئوکلاسیک خود را تزئین کرد؟

شما می توانید برای تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک خود ، با خرید لوازمی مانند درب شیشه ای و تاج و جزیره و… به تزئینات آشپزخانه خود بپردازید ، در ادامه لوازمی که می توانید با کمک آنها آشپزخانه خود را تزئین کنید را به شما توضیع خواهم داد. با ما همراه باشید.

استفاده از درهای شیشه ای

در ردیف های باریکی که در کابینت وجود دارد و فضای کمتری نسبت به بقیه ردیف های دارد ، در شیشه ای برایش می گذارند و درون آن ظروف کوچک و وسایل تزئیناتی قرار می دهند، حتی برخی از افراد درون این ردیف از کابینت لامپ های کوچکی برای جذابیت بیشتر قرار می دهند.

استفاده از پا خور

اگر در کابینت شما پا خور وجود ندارد احتمالاً چند باری شده که انگشتان پای شما به کابینت برخورد کرده و انگشتان پای شما آسیب دیده است. کابینت های نئوکلاسیک به دلیل اینکه ارتفاع  زیادی که دارند اگر به این نوع کابینت پا خور اضافه شود ، زیبای بیشتری پیدا می کند، این پا خور ها به علاوه این که زیبایی بیشتری ایجاد می کند ، از ورود آشغال و حشرات به زیر کابینت شما هم جلو گیری می کنید.

استفاده از جزیره کابینت

اگر شما وسط آشپزخانه خود جای خالی دارید و آشپزخانه شما بزرگ است ، شما می توانید جزیره کابینت بخرید و آن را وسط آشپزخانه خود قرار دهید و آن را با کابینت خود ست کنید. جزیره های کابینتی که در بازار ارزه می شوند باید در طرح و رنگ های زیادی باشند که شما بتوانید به راحتی آنها را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید و یک آشپز خانه ی زیبای داشته باشید.

مطالب بیشتر : جزیره کابینت ممبران

دستگیره های کابینت

دستگیره های کابینت نئوکلاسیک اکثرا خیلی ساده هستند. شما می توانید دستگیره های کابینت نئوکلاسیک خود را با یک دستگیره متضاد آن تعویض کنید و به آشپز خانه خود جذابیت بیشتری ببخشید.( بیشتری خریدار دستگیره در رنگ های نقره ای و برنزه و رنگ های که متضاد رنگ کابینت است وجود دارد ).

کابینت های نئوکلاسیک
استفاده از تاج کابینت

در کابینت هایی که تا سقف ارتفاع دارند تاج استفاده می شود که زیبایی بیشتری به آشپز خانه شما بدهند ، تاج قسمتی است که از جنس ام دی اف و یا چوب درست شده است و در قسمت بالای کابینت نصب می شود ، شما باید تاج را هم رنگ و هم طرح کابینت خود خریداری نماید تا زیبایی بیشتری برای شما داشته باشد.

کاشی دیوار

یک دیگر از گزینه هایی که آشپز خانه نئوکلاسیک شما را زیبا می کند کاشی های دیوار است. شما می توانید برای زیبا تر کردن آشپزخانه خود از کاشی های رنگ روش و رنگ های گرم استفاده کنید ، مانند سفید و کرم و … و با انجام این کار زیبایی آشپزخانه خود را چند برایر کنید.

پرده آشپزخانه

در آسپزخانه های نئوکلاسیک از پرده های ساده با رنگ های روشن و گرم استفاه می شود ، برای کابینت های کرم یا قهوه ای می توانید از ترکیب رنگ کرم و قهوه ای برا پرده خود استفاده کنید و زیبایی بیشتر به آشپزخانه خود ببخشید.

لوستر برای آشپزخانه نئوکلاسیک

در آشپز خانه های نئوکلاسیک باید نور به اندازه کافی باشد تا بتوان جلوه آشپز خانه را دید. برای داشتن نور کافی شما باد یک لوستر در آشپز خانه خود نصب کنید ، رنگ خود لوستر باید هم رنگ کابینت ها باشد و نور چراغ آن ترکیبی از لامپ های آفتابی و مهتابی باشد تا نور گرم و زیادی را به شما بدهد

قیمت تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک

با توجه به سلیقه شما و آشپزخانه مورد نظر شما نمی توان قیمت دقیقی را داد و شما باید برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان و یا مشاوران ما تماس بگیرد و در رابطه با قیمت و کابینت مناسب برای آشپزخانه خود سوال بپرسید و آنها شما را راهنمایی کند. فروشگاه منادنا با ارائه بهترین خدمات و کیفیتی مناسب و قیمتی خوب در خدمت شماست تا زندگی آسوده ای را برای شما و عزیزانتان فراهم سازد.

خدمات ما

شما می توانید برای خرید با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها در انتخاب برای تزئینات آشپزخانه نئوکلاسیک کمک بگیرید و یا از فروشگاه ما دیدن کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *