در این مقاله شما با انواع میز های بار و خرید میز بار و قیمت میز های بار آشنا می شود. این میز ها در تنوع زیاد و رنگ و نقش های متفاوت در بازار عرضه می شوند. جنس بدنه این میز ها معمولاً از جنس چوب ام دی اف هستند. در ادامه درباره جنس و انواع این میز ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

میز بار چیست و چه کاربردی دارد؟

کانتر بار میزی شبیه به جزیره است که به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول ، معمولاٌ دارای کمد در زیر آن بوده و می توان لیوان ها و نوشیدنی ها را درون آن گذاشت. در واقع می توان گفت که مجموعه کانتر بار شامل یک میز ساده و یا کمد دار است که تعدادی صندلی در کنار آن قرار می گیرد، در قسمت پشت آن یعنی جایی که بار من می ایستد باید کمد یا قفسه هایی برای قرار دادن نوشیدنی ها و لیوان ها وجود داشته باشد و در بالای میز هم چراغ های آویزی برای زیبا تر شدن و ایجاد حس و حال خوب نصب شود و دسته دوم دارای درب و کشو است که می توان در آن لیوان غذا یه هرچیز دیگری گذاشت این میز ها سبک و چرخ دار هستند.

خرید میز بار

انواع مدل های میز بار

در این قسمت از مقاله می خواهیم انواع میز بار و کارایی های آنها را به شما توضیع دهیم. با ما همراه باشید.

1 . میز بار قفسه ای

ایین نوع میز بار دارای کشو و درب بوده و در آشپذخانه ها و یا پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس درب این نوع میز بار از چیه و یا چوب می تواند باشد. این نوع میز بار را در طرح ها و رنگ بندی زیادی می توانید از فروشگاه ما خریداری نماید.

2 . میز بار کانتری یا پیشخوان

ایین میز بار یا پیشخوان به کسانی که صاحب کافی شاپ یا رستوران دار ها پیشنهاد می شوند، این نوع میز کاربردی دو گانه دارد یعنی صندوق دار می تواند پشت آن بشیند و تعداد زیادی مشتری در جلویش ، این نوع میز در چند نوع طرح و رنگ می تواند خریداری کرد.

3 . میز بار گرد

 افراد می توانند دور این میزها بایستند و با یکدیگر گفت و گو کنند.  در نظر داشته باشید که بیشتر این میزها، مناسب نشستن نیستند. چون اندازه کوچکی دارند. این میزها، اغلب دارای یک صفحه چرخان و چرخ هستند که در هر دو جهت می چرخد و یک پدال پایی هم دارند که می توانید برای تنظیم ارتفاع میز از آن استفاده کرد.

4 . میز بار یخچالی

این نوع میز بار ها معمولاً در بستنی فروشی ها و در آبمیوه فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. با قرار دادن انواع بستنی در این نوع میز بار مشتری میتواند بعد از انتخاب طعم دلخواه خود از پشت شیشه ی میز سفارش خود را از فروشنده دریافت کند. این میز بار از جنس  استیل هستند .

5 . میز بار گرم

میز بار گرم در هتل ها و رستوران ها استفاده می شوند. از آنجایی که غذا باید با دمای مناسب به دست مشتری برسد، غذا ها را درون میز بار گرم قرار می دهند و این میز بار تا زمان تحویل غذا ، غذا را گرم نگه می دارند.

6 .  میز بار خانگی

این نوع میز بار را می توان در خانه های ویلایی و خانه های بزرگ مشاهده کرد، این نوع میز بار برای آماده کردن انواع نوشیدنی های طرحی و ساخته شده است. این نوع میز ها معمولاٌ از جنس چوب طبیعی یا چوب مصنوعی (ام دی اف) می باشند.

انواع میز بار

انواع جنس های میز بار

میز بار از جنس های مختلف و با رنگ نقش مختلفی طراحی و ساخته می شوند که در ادامه جنس های مختلف میز بار را نام خواهیم برد .

1 . میز بار از جنس انواع چوب

چوب، بهترین متریال برای ساخت بدنه و یا درب میز بار است. چوب های طبیعی و یا مصنوعی استفاده شده در میز بار باید در برابر ، حرارات ، ضربه و همچنین ساییدگی مقاوم باشد .

1 . آلمینیوم

این فلز به دلیل دوام بالا، مناسب محیط های تجاری و رستوران و هتل ها است. این فلز در میز هایی بار گرم و میز های با یخچالی و.. استفاده می شوند.

2 . فولاد

فولاد بر خلاف آلومینیوم، یک فلز نیست. فولاد، آلیاژی است متشکل از آهن و کربن (با مقادیر کم). فولاد را به طور کامل در ساخت میز بار و اپن استفاده نمی کنند. معمولاً به دلیل مقاومت بالا از آن، برای ساخت چارچوب یا پایه های میز بار استفاده می شود.

3 . پلاستیکی

این نوع میز به دلیل سبک بودن و راحتی در حمل و نقل طرفداران زیادی دارند ولی زیبایی چوب و فلز را ندارد

قیمت میز بار

برای میز بار نمی توان قیمت ثابتی را انتخاب کرد، به دلیل اینکه میز بار انوع زیادی دارد و قیمت های متفاوتی. شما می توانید برای درافت قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه ما سر بزنید. فروشگاه مانادنا با تنوع و طرح و نقش فراوان آمده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *