کابینت MDF

تاریخچه کابینت + گالری تصاویر 2021

کابینت از تجهیزاتی است که چهره ای متفاوت و بسیار جذاب به آشپزخانه میبخشد. ظهور کابینت ها به حدود 50 سال پیش باز میگردد. تا پیش از ظهور کابینت ها، از کمدهای چوبی برای نگهداری وسایل استفاده میشد؛ ولی به مرور زمان کابینت جای خود را در آشپزخانه ها باز کرد. ابتدا از چوب ساخته میشد و سپس به علت گرانی چوب کابینتهای فلزی مرسوم شدند. اکنون نیز موادی به نام MDF که اقتصادی تر و زیباتر هستند جای خود را به کابینتهای فلزی داده اند. کابینتها همانطورکه گفته شد در انواع رنگ ها و جنس های مختلف ساخته میشوند که در این بین کابینت های ام دی اف بسیار در بین مردم جا باز کرده اند. این کابینت ها از متریالی به نام MDF ساخته میشوند که در واقع یک ترکیب چوبی است. ویژگی مثبت کابینت ام دی اف، زیبایی و سهولت درست کردن آن و ست کردن رنگ کابینت با دیگر وسایل آشپزخانه است که سبب محبوبیت بسیار آن در بین مردم شده است. این نوع کابینت ها دارای تنوع مثال زدنی در طرح و رنگ هستند. تنوع رنگی از سفید و مشکی تا قرمز و… . کابینت ها در انواع مختلفی همچون هایگلاس که دارای رنگ شفاف بوده، وکیوم ام دی اف که با نام ممبران نیز شناخته میشوند، ام دی اف با روکش چوب، طرحهای کلاسیک، بدون دستگیره و دیگر طرح های شیک و مدرن تولید میشوند. مشاهده گالری تصاویر کمد و کابینت میتواند الهام بخش شما در طراحی هر چه زیباتر دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان باشد. در زیر گالری عکس کابینت ام دی اف  و بهترین مدل های کابینت سال 2021 را مشاهده می کنید. که در انواع مدلها و رنگها برای شما ارائه شده است.

مشاهده توضیحات و دیدن عکس کابینت ام دی اف بیشتر

کابینت ام دی اف جدید
کابینت ممبران
کابینت آشپزخانه
کابینت ام دی اف
کابینت سفید
کابینت لوکس
آشپزخانه مانادنا 8
آشپزخانه مانادنا 3
آشپزخانه مانادنا 4
آشپزخانه مانادنا 0
کابینت آشپزخانه وکیوم
انواع کابینت آشپزخانه
مزایای کابینت ام دی اف
گالری عکس کابینت کلاسیک
گالری عکس کابینت کلاسیک
کابینت آشپزخانه کلاسیک چیست ؟
7 تفاوت بارز کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن
کابینت های آشپزخانه هیگلاس ( High Gloss)
عکس کابینت آشپزخانه مدرن
کابینت آشپزخانه طرح چوب چیست؟
تاج و زیرچراغ کابینت وکیوم
مشاهده توضیحات و دیدن عکس کابینت ام دی اف بیشتر

سفارش کابینت ام دی اف

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مانادنا فعال در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای انواع کمد و کابینت می باشد. در قسمت بالا عکس هایی از کابینت های ام دی اف و بهترین مدل های کابینت سال 2021 را مشاهده کردید. برای سفارش هر کدام از این مدل ها می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی یکی از نکات اصولی می باشد. بیشتر از کابینت های رنگ روشن در اشپزخانه ها با فضای کوچک استفاده می شود. در ایران برای طراحی کابینت آشپزخانه کمترین هزینه را در نظر می گیرند.

کابینت آشپزخانه مدرن

بعضی از وسایل آشپزخانه که در جلوی دید قرار دارد در تزیین دکوراسیون آشپزخانه می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. در طراحی کابینت ها نور پردازی تاثیر بسزایی دارد. با نورپردازی درست کابینت آشپزخانه کوچک را می توان تا 1.5 برابر بزرگ تر نشان داد.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف عبارتند از:

کابینت ممبران چیست؟

به همان روکشی که روی کابینت ام دی اف معمولی کشیده می شود ممبران گفته می شود. این کابینت ها دارای ظرافت خاص و طرح های زیاد و متنوعی می باشد. کابینت ممبران به آشپزخانه شما جذابیت زیادی می بخشد و آن را خاص و متمایز از جاهای دیگر منزلتان می کند. فضای آشپزخانه با استفاده از کابینت ممبران یکپارچه و زیبا می شود و هر سلیقه ای را به دلیل داشتن تنوع رنگ زیاد می تواند راضی نگه دارد.

مزایای کابینت هایگلاس عبارتند از:

مزایای استفاده از کابینت عبارتند از:

اجزای کابینت عبارتند از:

انواع دیگر از کابینت ها عبارتند از:

مزایای کابینت انزو عبارتند از:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *