ساختمان قدیمی مانادنا

بازسازی آپارتمان 60 متری در روزهای اخیر رونق بیشتری را پیدا کرده است. متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و گران شدن خانه در تهران تقریبا خرید خانه برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رویای بزرگ شده است. نرخ هر متر زمین در اکثر مناطق رشد چند برابری را داشته است. قیمت رهن و اجاره ها نیز بسیار بالا و سرسام آور می باشد. همین دلایل باعث شده است تا بیشتر افراد تمایل به خرید و بازسازی آپارتمان های کوچک را داشته باشند. با مطالعه مقاله بازسازی خانه با کمترین هزینه میتوانید نکاتی را برای بازسازی ارزان بدانید.

بازسازی آپارتمان 60 متری می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در صورتی که یک آپارتمان کوچک توسط افراد و معماران حرفه ای بازسازی شود، می توان منزل بسیار شیک و کاربردی را داشت. استفاده حداکثری از فضاها و انتخاب رنگ های مناسب تاثیر زیادی را در گسترش فضا دارد. ( مقاله نکات طلایی در رابطه با دکوراسیون خانه کوچک را خوانده اید ؟ ) در این مطلب می خواهیم به موارد تاثیر گذار در بازسازی آپارتمان 60 متری بپردازیم. باید توجه داشته باشید که شما می توانید با پرداخت هزینه ناچیز و بسیار کمتر برای بازسازی دارای منزلی بسیار شیک و زیبا شوید. یک تیم حرفه ای می تواند آپارتمان 60 متری شما را به مدرن ترین حالت ممکن بازسازی نماید.

استفاده مناسب از فضا در بازسازی آپارتمان 60 متری

استفاده مناسب از فضا در بازسازی آپارتمان 60 متری

در هنگام بازسازی ساختمان های کوچک و متراژ پایین باید طراحی به صورتی انجام گیرد که از تمام فضاها استفاده بهینه شود. به طور مثال در یک آپارتمان 60 متری حتما باید فضاهای اضافی و پرت حذف گردند. وجود راهرو و گوشه هایی که باعث اشغال فضا می گردند باید حذف شوند. ستون ها و دیوارهای اضافی باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شوند. در صورت از بین بردن این موانع فضایی بسیار گسترده تر با راندمانی بهتر خواهیم داشت. در صورتی که یک مهندسی خوب و حرفه ای در طراحی انجام گیرد، استفاده از فضا به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

اگر معماری های مدرن را دیده باشید، متوجه خواهید بود که در طراحی مدرن استفاده بهینه در تمام فضاها در اولویت کار مهندسین امروزی قرار دارد. میزان خلاقیت موجود در یک طراحی می تواند کمک بزرگی را برای گسترش فضا داشته باشد. در برخی از آپارتمان های کوچک از پله برای برخی از فضاها استفاده می کنند تا بتوانند از قسمت های بالای آپارتمان استفاده بیشتری را داشته باشند. به طور مثال در یک آپارتمان 60 متری می توان با ایجاد چند پله اتاق خواب مناسبی را به وجود آورد.

ایجاد نور کافی در بازسازی آپارتمان 60 متری

ایجاد نور کافی در بازسازی آپارتمان 60 متری

در بازسازی آپارتمان 60 متری و آپارتمان های با متراژ کوچک، وجود منبع نور کافی و مناسب در خانه یکی از اصلی ترین عناصر می باشد. در بازسازی های حرفه ای روی این مورد تمرکز زیادی می گردد. نور یکی از عناصری است که موجب بزرگتر دیده شدن فضاهای کوچک می گردد. در اغلب بازسازی های فضاهای کوچک اندازه پنجره ها عوض شده و به بزرگترین حالت ممکن از آن ها استفاده می شود. وجود شیشه ها و پنجره هایی که بیشتر مواقع روز نور خورشید را به خانه می تاباند، یک مزیت بسیار بزرگ است.

متاسفانه در برخی از ساختمان ها امکان استفاده از پنجره های بزرگ وجود ندارد و حتی برخی از آن ها تنها یک روشنایی کوچک دارند. در بازسازی آپارتمان 60 متری مواقعی که امکان ایجاد پنجره و منبع نور طبیعی وجود ندارد از انواع منابع نوری مصنوعی استفاده می گردد. لامپ ها و روشنایی های مصنوعی می تواند تامین کننده نور در این نوع فضاها باشد. البته نوع روشنایی نیز باید متناسب با فضاها انتخاب گردد تا کارایی بیشتری داشته باشد. در این فضاهای کوچک معمولا از رنگ های روشن استفاده می گردد. این رنگ ها نیز سبب گسترده دیده شدن فضاها می گردد.

عمر آپارتمان حتما باید مشخص گردد

عمر آپارتمان حتما باید مشخص گردد

قبل از انجام بازسازی آپارتمان 60 متری حتما باید بدانید که عمر ساختمان چقدر است و چند سال از ساخت آن می گذرد. ایجاد تغییرات و بازسازی بدون توجه به این موضوع می تواند بعدا مشکلات بسیاری را برای ساکنین به وجود آورد. در صورتی که بیش از 20 سال از عمر یک ساختمان گذشته باشد، باید تمام لوله کشی ها، سیم های برق و سایر زیر ساخت ها کنترل گردد. در صورتی که قبل از هر اقدامی به این موضوع مهم توجه کافی نگردد، ممکن است بعد از بازسازی آپارتمان 60 متری دوباره نیاز به تعمیرات پیدا نماید.

وجود هر گونه زیر ساخت قدیمی و فرسوده در یک آپارتمان ممکن است کل بازسازی را دچار مشکلات جدی نماید. به طور مثال فرض کنید در آپارتمانی که لوله های آب و فاضلاب فرسوده و زنگ زده وجود دارد اقدام به بازسازی آپارتمان 60 متری نموده و بعد از گذشت مدتی لوله های فرسوده موجود نشت آب در دیوارها و یا زمین می گردند. این نشت آب باعث تخریب دیوارها، کاغذ دیواری و کف پوش ها خواهد شد. مالک آپارتمان باید با پرداخت هزینه های بسیار زیاد دوباره اقدام به تعمیر و بازسازی آپارتمان 60 متری نماید.

اطلاعاتی که حتماً باید در مورد بازسازی آپارتمان های 50 و 60 تا 75 متر بدانید

کار بازسازی آپارتمان 60 متری را به افراد حرفه ای بسپارید

انجام بازسازی آپارتمان 60 متری در صورتی که توسط افراد غیر حرفه ای و نا متخصص انجام گردد، علاوه بر ایجاد یک فضای نامناسب باعث می شود تا مالک هزینه های بسیار و گزافی را بیخودی بپردازد. در صورتی که می خواهید از فضای کوچک خود بیشترین استفاده را کرده باشید، توصیه می شود حتما با یک تیم متخصص و حرفه ای همکاری نمایید. گرفتن مجوزهای لازم، طراحی خلاقانه و مناسب و انتخاب آیتم های مناسب برای استفاده در فضا کاری است که مهندسان حرفه ای انجام می دهند.

متاسفانه برخی این عقیده را دارند که سپردن کار به افراد و تیم های حرفه ای نیازمند هزینه های بسیار زیادی است اما باید توجه داشته باشید که این تیم ها بهترین گزینه ها را برای بازسازی آپارتمان 60 متری انتخاب می نمایند و تضمین سلامت ساختمان را برای شما انجام می دهند. در صورتی که بازسازی آپارتمان 60 متری به صورت حرفه ای انجام گردد، شما تا سالیان سال نیازمند پرداخت هیچ هزینه ای برای تعمیر منزل خود ندارید. بنابراین توصیه می شود که حتما برای انجام با کیفیت این کار افراد و مجموعه های متخصص را انتخاب نمایید. در صورتی که طراحی فضا به صورت خلاقانه انجام گردد شما فضایی بسیار عالی و شیکی را برای زندگی خواهید داشت. با این کار شما صرفه جویی زیادی برای سال های آینده کرده اید. تیم متخصص مانادنا برای مشاوره رایگان و ارائه پیشنهادات در خدمت شماست.

2 Comments

  • سلام می خواستم ببینم عوض کردن طراحی و دکور آپارتمانم جزئی از بازسازی آپارتمان محسوب میشه؟ این کار شما انجام میدین ؟ مرسی

    • با سلام کاربر گرامی، اگر منظورتان تغییر صفر تا صد دکوراسیون منزل می باشد بله بخشی از بازسازی آپارتمان محسوب می شود و شرکت مانادنا به طور تخصصی سالهاست که در این وادی نیز فعالیت می کند. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجرب مانادنا تماس بگیرید و پرسش های خود را در این زمینه مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *